Spørsmål og Svar

Hvordan kan jeg sikre meg startspakken med SuperShave for kun kr 0,-*?

Du kan enkelt benytte deg av tilbudet på SuperShave for kun kr 0,-*. Alt du trenger å gjøre er å registrere din kontaktinformasjon, og du vil få en bekreftelse på din bestilling.

I løpet av kort tid vil du få tilsendt din SuperShave startpakke, rett hjem i din postkasse.

Hvor ofte bør jeg bytte mine barberblader?

De fleste menn sier at de bytter blad ca. hver 10 dag, etter at de har barbert seg 6-8 ganger med det samme bladet. Om du bytter blad hver dag eller hver måned, så er vi her for å hjelpe deg med din egen leveringsintervall.

Ta kontakt med kundeservice på 32 21 60 00, så hjelper vi deg.

Hvordan skifter jeg blad på høvelen min?

Det er enkelt. Trykk på bladet med tommelen og skyv det av håndtaket. Det skal da løsne uten problemer.

Et nytt blad forårsaker flere kutt enn et gammelt?

Det er faktisk det motsatte. Barberer du deg med et gammel, slitt blad, får du enda flere kutt. En annen ting man skal være forsiktig med er unødvendig mye press på høvelen eller bruke en barberhøvel med kun ett blad.

Barbering hver dag fører til at håret vokser tilbake tykkere, raskere og mørkere?

Dette er en vanlig myte, som heldigvis ikke er sann. Vi lover at barbering ikke fører til at håret vokser tilbake tykkere, mørkere eller raskere. Gjenvekst av hår bestemmes av hva som er på innsiden - genetikk og hormoner.

Hvor er SuperShave produsert?

Vi har lett over hele verden for å finne fabrikken som kan produsere verdens beste barberhøvler, de med fem blader. Det er bare en håndfull slike tilgjengelig, og vårt valg falt på en liten fabrikk, midt i hjertet av Tyskland. De har produsert barberhøvler siden 1923, og har klart å tilpasse seg til moderne teknologi også.

Vi bruker noe av det fineste stålet Sverige har å tilby, fordi kun det beste er godt nok for SuperShave.

Hvordan endrer jeg leveringsintervall?

Vår kundeservice har kunnskapsrike og erfarne kundebehandlere, som er her for å hjelpe deg. Kundeservice kan hjelpe deg med å skreddersy ditt abonnement, hvor du kan stoppe, hoppe over en forsendelse eller utsette neste pakke, det bestemmer du selv.

Hva skjer om jeg reiser på ferie?

Det er alltid hyggelig å reise på ferie. Dersom du er bortreist så tar du kontakt med vår kundeservice på 32 21 60 00, og utsetter tiden til din neste leveranse med SuperShave barberblader.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Vår kundeservice sitter klare til å hjelpe deg, ring 32 21 60 00, eller send en e-post til: post@naturamed-pharma.no

Finnes det en aldersgrense for å bli medlem?

Ja, vi godtar kun bestillinger fra personer som er over 18 år

Jeg husker ikke mitt medlemsnummer, hva gjør jeg?

Ditt medlemsnummer står på fakturaen som følger med hver pakke. Om du ikke har tilgang til en faktura kan du ringe vår kundeservice på 32 21 60 00 å få den hjelpen du trenger.

Når sender dere meg nye forsendelser med SuperShave barberblader?

Fra du mottar velkomstpakken går det 3 uker før du mottar din første forsendelse med 6 nye barberblader fra oss. Deretter sender vi dine neste forsendelser med 6 barberblader hver 2. måned, fordi vi antar at de fleste bytter blad hver 10. dag.

Skulle du trenge hyppigere leveranser av barberblader er det bare å kontakte vår kundeservice på telefon 32 21 60 00 og de vil justere dine leveringsintervaller etter dine behov.

Prøv SuperShave for kun kr 0,-* - Klikk her!